2016年9月1日 星期四

It's magic! Magic Lab駁髮神器


放完產假後,生活變得勁忙,忙湊B也忙工作,新手媽媽再加上Woking mom,一日24小時也不夠用,就連扮靚化妝也求其了!

不過就算點攰、唔化妝都好,我一定要搞好個頭去見人,最近試完一隻叫Magic Lab洗護髮系列好正,超想推介比大家呀!
呢隻係黎自加拿大嘅Magic Lab,佢係blogger介有駁髮神器之稱,哈哈!個朵好勁下,佢同普通洗護髮素有咩唔同?!
呢盒就係Magic Lab奇蹟洗髮水護理套裝喇,個package幾靚,紙盒背面有詳細成分同用法說明。

睇番官網介紹,「駁髮神器」獨有亞洲頭髮配方,促進頭髮生長速度達一倍! 內含天然草本植物及有機胺基酸成份!

全新獨有的Magic Lab,結合了生物素、肌醇等頭髮元素及氨基酸,能迅速補充秀髮養分,並修護因過度染髮或燙髮所損壞的髮質,令頭髮快速生長。

加拿大最新科技研發的「加強胺基酸頭皮療法」成份是「天然草本植物和有機胺基酸」。

產品測試:
洗髮水-同一般洗髮水一樣,顏色透明,清新花香味道,洗髮時感覺清爽唔笠。
護髮素-乳白色,質地輕身,容易推開,用響髮尾好順滑,過水容易清水。

Magic Lab 主要成份:
含蘆薈
生物素
肌醇
山茶花
蛋白質等多種天然植物
頭髮元素氨基酸

唔知大家知唔知,好多媽媽生完BB後3-6個月係脫髮高峰期,我都走唔用呢個魔咒,自bb 3個月後就喪甩頭髮喇,果種甩係恐怖到每次梳完頭都一手頭髪,好嚇人!

見到咁甩法我就轉用左Magic Lab,試左3個星期左右,發現脫髪情況真係有改善,而且頭髮仲長得比之前快左、多左同柔順左 (圖左: before, 圖右:after),原來加拿大研發加強胺基酸頭皮療法中成分內有蛋白質同頭髮元素氨基酸係可以迅速補充秀髮養分、滋潤秀髮,最啱我呢D弱弱髮質或染燙損壞嘅髪質!



☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆

歡迎邀約合作試用、出席活動

♥SmallerYip's little things♥
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: 
www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk











沒有留言:

張貼留言