2017年1月22日 星期日

急救必備!高絲和漢精華潤白黑面膜

 
最近天氣又變冷,搞到肌膚又乾又,加上聖誕、元旦狂歡慶祝後,肌膚質素就好似支溫度計咁突然驟降!趁就快過農曆新年大家要keep住保養,今次就試咗新嘅面膜,即刻同大家分享下先~
 
唔夠一個星期就過年,大家都想有個靚樣去𢭃利是啦,要急救乾紋,高絲和漢精華潤白黑面膜一定幫到手!
 
呢塊係高絲首度推出嘅炭黑Mask,和漢二字,就係加入左漢方草本精華,例如薏仁、當歸、黃芩萃取等天然溫和漢方草藥精華,可以改善肌膚粗糙和膚色不均等問題!
 
名乎其實嘅炭黑面膜呀,成塊都黑麻麻,面膜紙質好柔軟,眼、鼻、口都有得透氣位。
 
其實用黑炭面膜都幾搞笑下,哈哈,突然變左黑面神添,塊mask都夠大張,覆蓋度剛好,而且好貼面,D精華可以迅速浸透肌膚!
 
之前同事去日本,都叫佢記得去藥妝店買呢隻黑面膜做手信,因為佢係日本no 1推介產品,而家終於等到佢有正貨響香港買喇,唔洗走水貨囉!
 
一撕落黎就立刻見到肌膚飲滿水呀!
黑炭仲可以清除毛孔中的污垢及彩妝殘餘架,高絲和漢精華潤白黑面膜絕對係多功能又性價比超高嘅急救面膜!


P.S. Watsons, Mannings有售

☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動
♥SmallerYip's little things♥
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: 
www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
 



沒有留言:

張貼留言