2015年1月6日 星期二

象仔燜燒杯 - 牛肝菌十穀粥

早前放假過得好放縱,開party、食蒲飛、打邊爐....暴食下結果我肥了5磅,要節制下之得,但食大左個胃,好難忍口!
想減肥先從飲食開始!
最近身邊朋友比象仔嘅燜燒杯燒著左,又話整粥粉麵飯湯都得,講到好勁咁,其實咪即係真空杯咋呵。
買左番去,結果比阿媽話: 阿囡,屋企咪有幾十隻真空杯囉 =.=
出面有好多隻牌子,Thermos, Tiger, Rabbit, 牛角....我就揀左象印,唔知好無用,貪佢多人講咋。
噔噔~行左圈永安 (其實果日無心插柳買左,買左之後就知買貴野喇),呢個係350ml容量,點解我唔買新嘅food jar??因為無出呢個桃紅色囉 (其實因為呢個色我至買呢個size,拎番工都襯我多D^^)。
開始我嘅清減健康餐 - 牛肝菌十穀粥
嘿嘿....呢推雜糧咩都有D,白米、糙米、惹米、黑芝麻、紅豆、百合等等等等等......營養豐富!
呢個牛肝菌係我至愛,好香好香的菇菇。
入壺前先浸下材料30分鐘,預熱個燜燒杯再放入材料,3個鐘頭後就食得。
叮~ 放Lunch喇,一開蓋好香嘅牛肝菌味飄出黎,見到D米開左花,食得!
加少少冷面豉油夠哂味,呢個燜燒杯好夠熱,放左6個鐘都有煙出。
番工前入好D料加熱水,焗到Lunch就食得,好方便!!
希望我可以堅持每星期兩餐健康餐啦^^

純分享~

Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動
 
SmallerYip's little things
Qooza uBeauty
Ellehk




沒有留言:

張貼留言