2015年1月27日 星期二

資惜寶G-share 資源重用新世代

香港人最多係咩?咪垃圾囉!
我自已每日買埋一堆二堆(衫褲鞋袜及無謂野),覺得舊左殘左拎去掉,好地地無乜用又拎去掉,唉,我都知好浪費(抵打),但屋企邊有咁多位擺。
其實你眼中唔等洗、唔啱用嘅物品,喺別人眼中可能係寶架!
既然你將佢地送去堆填區,不如送搵個有心人收留佢地,人家啱用之餘,又可以為環保出分力!
最後朋友介紹左一個叫「資惜寶 G-share」嘅網上平台,好啱家中一堆物品尋找新主人,幫到人又幫到自己!


今日就分享下呢個新平台「資惜寶 G-share」啦,版面好簡單易用,去到主頁會見到家用資源及建築物料資源。
家用資源分左幾個家庭用品種類,例如:家具、家居用品、文具、玩具等等。
建築物料資源就比較專門D嘅建築材料。
想有分享或尋求物品點做?
好簡單,只需開戶就得架喇!
我都試玩下先!
先去右上角:按註冊-填寫簡單用家資料。
提交左資料後會收到驗證密碼,登入後可改密碼。
為提高用家真實性,平台亦同時發出手機驗證號。
好簡單就完成開戶喇!
可以試用資惜寶 G-share」,隨便喺屋企都有D無咩用,但又唔捨得掉嘅物品。
呢個碎花布籐籃仔,可以放手飾、電話、小物等等,質料好好架,當時一買就買左兩個,有一個被打入冷宮,所以仲好新淨!
可僯嘅碎花布籐籃仔孤單左好耐,ummm....我決定搵你出黎,希望你做個有用嘅籐籃仔!
想「分享」資源的話,可以按左方分享,之前填寫物品簡單資料同提供相片就完成。
提交完都要等候審批,當然不雅物品、犯法物品都唔可以登上網,亦唔可以作買賣㗎,審批大概一、二日,之後就見到我嘅分享物喺平台架喇!
除左可以「分享」,都可以尋找你啱用嘅物品架!
等我都望下有咩先,喺服裝及配飾見到條顏色幾唔錯嘅belt,呢款sharp color belt最好襯全身黑麻麻嘅衫。
Click入去就可以見到物品資料,哈哈,原來佢主人怕佢color太sharp,所以唔啱用,所以呢,你以為你唔啱用,係垃圾,其他人可能正搵緊佢架!

就黎到新年喇!
喺打掃家居、執拾衣物時,一定好多想掉但十分有用嘅物品、衣物、玩具、書籍等等,如果你地都想為減癈、資源重用、為環境出分力,希望大家利用「資惜寶G-Share」呢個平台,分享心愛而有用嘅物品!
 
關於「資惜寶G-Share」:
香港綠色建築議會(HKGBC)於 2009 年創立,為非牟利及會員制機構,旨在為香港締造更綠色的建築環境,從而保護地球,造福香港市民。為引領市場轉化,議會致力向政府倡議綠色環境政策,並為各界引入綠色建築作業方式和訂立業界有關設計、建造與管理的專業標準,同時向市民推廣綠色生活。


☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆

歡迎邀約合作試用、出席活動
 
SmallerYip's little things
Qooza uBeauty
Ellehk

沒有留言:

張貼留言