2015年3月22日 星期日

{超值推介} HK$120 Beauty Box - 至强保濕 Bicelle Hydra B5 Cream

一直有KEEP住做激光、彩光呢D療程 (貪靚喲~),凡做完療程後都要小心用護膚品架,例如美白、果酸就唔好用住,因為刺激左肌膚底層,呢1-2星期最好用多D補濕産品,所以屋企既B5保濕產品點都要長期有貨呀!
講到B5,BICELLE都算係幾出名又好有評既品牌,Bicelle 集合了世界各地頂尖皮膚科醫生、抗氧專家及科學家等,共同研發之高效抗氧化品牌,特別適用於亞洲人士的皮膚。其配方特別針對亞洲人士皮膚而研製。
之前我响水貨店買,佢既産品都唔平呢 (大概幾百蚊一瓶)。
 
當然而家就唔會响水貨店買啦,因為發現左响ND Beauty訂Beauty Box仲抵呀~
Beauty Box係咩東東?
外國都好興呢類既美容盒子,就好似福袋咁,比一個價錢就拎走入面既超級內容。
 
咁呢個Beauty Box同福袋/其他美容盒子有D唔同,因為你係知道呢期既內容係咩架,咁仲好,起碼我知個盒全部都係我啱用至訂 (精明眼)!
 
呢盒就係3月份既Beauty Box喇~
一盒Bicelle Hydra B5 Cream 50g。
兩包Exuviance試用裝。
健康小貼士。
 
哈哈哈....係...得咁多,但今次我專登為左呢瓶Bicelle Hydra B5 Cream 50g先要架,因為我上網買呢瓶都要三百幾,(零售價HK$630),而家成個盒送比你都只係HK$120,太太太太抵喇 ---> 訂購連結http://goo.gl/l64cRA
係ND Beauty度訂Bicelle一定係原裝正貨,有盒有包膠,絶對放心過水貨店度買啦~
Bicelle Hydra B5 Cream 50g絶對係貨裝SIZE架!
做完打斑,皮膚唔係咁穩定,真係唔知用咩好,美容師就介紹左我用B5最好。基本中B5 Cream係最易被皮膚吸收,一塗抺已經滲哂入皮膚,不油不膩。
Bicelle呢隻係專為激光治療後用,有效補充皮膚水份,我自已會加埋Bicelle Hydra B5 Gel,加強皮膚鎖水功能,減少水份流失,修護皮膚細胞,改善膚質,有助減退幼紋、乾紋,令皮膚柔軟,唔會敏感,仲勁保濕,簡直係保濕至强組合!!
B5 Cream主要成份: 25% 透明質酸、維他明B5、維他命E。
冬天可以加滴油再混盒塗上臉,春夏天用就啱啱好,保濕又唔會黏笠。
其實Beauty Box個盒好靚,之前幾個都放左D skin care產品,今次呢盒我就入左D零食拎番公司,又靚又有用呀~

訂購月費只需$120,不但已可得到價值 $630的B5 補濕面霜,隨盒還會收到不同功效既護膚產品試用裝、獨家網購優惠,另外,會員成功訂購後,無須經常提醒自己按月購買,因為每期的Beauty Box都會自送到府上,運費全免,如果不想續訂既話,send個email去取消就可以喇~
 
更多資訊及訂購連線: http://goo.gl/l64cRA

Ⓣⓗⓐⓝⓚ。:.゚ヽ(。◕‿◕。)ノ゚.:。+゚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動


SmallerYip's little things





Qooza uBeauty
Ellehk

是次產品/產品資料由 品牌 提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 

沒有留言:

張貼留言