2015年11月22日 星期日

捲出自然空氣頭 ♥ 超易用Philips ProCare自動捲髮器

還有個多月就到聖誕喇,隨之而來仲有除夕、新年,近年尾就特別多派對、annual dinner啦,點可以唔打扮得靚靚喎,講到扮靚梗係要由頭到腳都要汁汁啦,除左揀件party dress、化個靚妝之外,髮型嘅配合都好重要架!

講真,要我揀頭、衫、妝嘅難度,我一定會話係頭!著衫可以去fitting時問下人意見,自己著得啱唔啱身;化妝可以去下counter問下d BA點化,又或者上YouTube睇片學野;但同自己set頭真係有D難度(一來我無後眼),而且髮型設計同捲鬈拉直都需要工具,真係好難handle呢~
好似我呢D中短長度、唔長唔短嘅髮型,睇上去日日如是,又無乜變化,都幾沉悶下架,所以屋企一定要有番唔少嘅造型工具先可以打破沉悶呀!

之前嘅post都介紹過唔少髮型工具,有直髮夾啦、捲髮棒啦等等,功能都各有所長,今次PHILIPS啱啱出左新品ProCare自動捲髮器 HPS940,齋睇外型夠哂cyber、設計新穎又安全,好想同大家分享下呀!
如果你玩過呢個款嘅捲髮器就應該唔太陌生喇,哈哈,我叫呢種捲髮器做「食髮機」,比起舊式一支棒果款,呢種棬髮器會更快捷、安全、多變化!
PHILIPS ProCare自動捲髮器捲筒用鈦金屬陶瓷塗層,可以確保熱力平均又不傷髮絲。

用法好簡單,呢個圓圓地就係部機嘅靈魂,將D頭髮放入去個丫叉口,再按個制,一條完美嘅曲髮就搞掂!
機身棒型部份就係操作按紐,按紐分五部份,由下而上分別係開關制、溫度制、時間制、鬈曲方向制、啟動制。 
Power on(白燈已著)後只需30秒就已經可以用得,鬈髮前set好哂溫度、時間同方向就可以放入頭髮喇。

溫度同時間有3種程度選擇,簡單黎講,時間越耐、溫度越高,頭髮就會越鬈喇!
另外,正版正貨嘅插頭係3腳頭,用都用得安心啦。
盒入面仲有保養書、說明書、造型輔助夾、清潔綿。
我都係第一見呢個專用清潔綿(其他同類品牌無嘅),放佢入機心入面,D頭髮絲就可以痴番出黎,唔洗塞住部機,乾淨又衛生,又幾貼心嘅設計!

第一次玩部機嘅效果都幾好喎~
Hair demo:
Time : 8 seconds
Temp: 170 degree
番工前試玩下,出門前用左5分鐘變髮,就有呢個空氣鬈髪效果喇,非常滿意呀~

真係無乜難度,唔洗驚唔識用,簡單幾下個look就唔同哂!下次再分享下用美髮造型同用法心得啦^^



☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆♥
歡迎邀約合作試用、出席活動

♥SmallerYip's little things
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: 
www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk
 

是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。












沒有留言:

張貼留言