2017年5月4日 星期四

健康生活在細節 RespoKare嚴防病毒感染


最近天氣驟晴驟雨,可以誇張到一星期內氣溫由三十幾度跌到十幾度,尋日仲出猛大陽,到今日居然黃雨警告,嘩,呢D天氣真係好易病,一唔小心就中招!

再加上公司樓上有裝修工程,自小有鼻敏感,一索到二手煙、裝修D化學味後,唔洗10秒喉嚨會有敏感反應,咳嗽、打噴嚏、流眼水,有時仲會皮膚痕添,所以敏感真係好長手尾!
 
 
平時手袋除左銀包、電話之外,口罩點都唔少得,自知上呼吸道比較弱,吸左一個病菌噴嚏可能我已經中招,加上而家流感咁勁,成日變種,所以去人多車多地方,都係戴番口罩保護自己好D!
 
一般口罩隔到下微塵,但病菌就未必阻隔得到,如果係患有流感或響沙塵滾滾地方工作,咁就一定要升級防預喇!世界衛生組織報告指出,全球每8宗死亡案例就有一宗是因為空氣污染,每年因空氣污染所導致的過早死亡人數高達700萬。同時空氣污染與各種急慢性呼吸系統疾病、心血管疾病和癌症也有著密切關係!
 
分別收到成人款同小童款RespoKare抗污染口罩,小童好Cute喔,設計咁細心,小朋友應該應唔會抗拒帶口罩啦!
 
 
每包RespoKare抗污染口罩都有有效期限同防潮包,QC絕對放心。
 
 
整個口罩以密封貼面設計,由其係鼻翼部分,有層厚厚嘅綿膠防止用家吸入污染物。

我最近為左BB買左部空氣清新機,對於空氣污染都有所研究,其實空氣中有咩有害物質影響健康?
1)懸浮粒子PM2.5 (直徑小於或等於2.5微米的顆粒物) 和二氧化氮 (NO2) 有毒氣體是兩種最具危害的空氣污染物。
懸浮粒子PM2.5的吸入會引至長期心肺疾病,增加心臟疾病和中風的風險。
2)和二氧化氮 (NO2) 是有毒的氧化性氣體,通常在汽車燃燒廢氣產生,會直接損害肺部和其他器官,尤其影響兒童的肺部和大腦的發育。
 
每包RespoKare抗污染口罩都有呢粒藍色貼紙,用來測試空氣品質,由藍轉綠就代表當地空氣污染指數極高,要好好保護自己喇!
 
初試RespoKare抗污染口罩,第一個感覺係「都幾厚」,細睇包裝説明,原來RespoKare有5層防護,係市面上唯一可以同時過濾污染空氣中的懸浮顆粒PM2.5 (高達98%) 同中和空氣中的有毒汽體,包括二氧化氮NO2 (高達90%)、二氧化硫 、一氧化碳等。
 
再貼上污染指數貼,預防空氣污染病毒就可以加倍保護。
 
試用感:起初用都有啲唔係太習慣,因為RespoKare比一般口罩厚,而且非常貼面,但好彩唔會好焗,帶左半日都感覺舒服,最緊要係有效阻隔病毒,保護家人健康﹗




☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆
歡迎邀約合作試用、出席活動
♥SmallerYip's little things♥
Mail : smalleryip@hotmail.com
Facebook: 
www.facebook.com/smalleryipyip

★ theZtyle
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。













沒有留言:

張貼留言