www.facebook.com/smalleryipyip

2018年1月8日 星期一

輪廓保養 Ultherapy®眼部輪廓拉提療程 初之體驗


在職媽媽身兼兩職,日頭要番工,夜晚趕番屋企湊仔,體力腦力並用,少D精力都唔掂,講真,比起二人世界果時,而家真係辛苦百倍,你睇.....最明顯就係多左對熊貓眼囉~

加上過幾年就由三字頭榮升到四字頭,膠原流失的確比之前快,生完BB頭兩年簡直係人生考驗之非人生活,細心觀察下發覺肌膚漸漸出現鬆弛、下垂、皺紋等問題,現在小臉狀態已經開始走下坡,想留住這刻青春
,有乜好辦法?

肌膚衰老就係肌膚底層骨膠原開始流失,流失原因多數係因為年紀、缺乏運動、壓力、生活習慣等等。一般而言, 廿幾歲嘅少女望落去面色紅潤塊面脹卜卜,因為膠原蛋白支撐着肌膚,但30歲過後,膠原開始流失,肌底無膠原蛋白撐住就會開枱開始凹陷出紋,望起上嚟會好憔悴好枯黃嘅感覺,咁就係衰老嘅象徵啊。

唸起抗衰老就自不然想到醫學美容,快見效又持久,所以一直大受歡迎,我亦搜尋過坊間唔同種類既醫學美容療程,城中熱話莫過於Ultherapy聚焦超聲波療程,其實早幾年都聽過Ultherapy同HIFU,但一直未有親身體驗。
今次有機會一試喇,先了解下係咩黎﹕

先睇下Ultherapy同HIFU有咩分別~

安全: 有FDA安全認證及由醫生主理
效果: 有FDA效果認證,有效keep 到1年
時間: Ulthera 1年只做一次,HIFU 1年要做3次



照咁睇,想效果明顯又安全,一定係Ultherapy,佢係全球唯一獲美國FDA認證
之非入侵式拉提技術。響不傷皮膚嘅情況下,以聚焦超聲波,精準直達支撐眼部輪廓嘅肌腱膜,重點拉提下垂位置。它分別可以針對主大主要拉提部位(包括眉眼線、面頰線條、下顎線條及頸部線條),作出局部改善。

而這次我所做的是Ultherapy®眼部輪廓拉提療程,可以有效改善眼形輪廓,對抗眼皮下垂、眼紋等問題。最吸引我嘅係,療程做1次可以持效1年。



今次我經由gratus這個全新醫美平台預約左中環Dr. Lee嘅診所做ultherapy眼部療程,gratus是全港最大美容醫生網絡提供一站式醫美服務,選購Ultherapy® 療程,仲有埋醫生配對,自己醫生自己揀

療程前Dr. Lee好細心地講解Ultherapy嘅原理和風險,又分析我面部輪廓問題 (眼紋、眼肚、眼皮下垂、虎紋等)


療程進行前,Dr. Lee先臉上塗些麻醉膏,等30分就可以開始我第一次既Ultherapy體驗。

Dr. Lee超業細心啊,配合我眼部缺點進行治療,特意在我的重災區 (眼周)手。

大家都知道眼周既皮膚比較薄啦,加上Ulterherapy係將高能量超聲波打到肌底下3mm真皮層拉緊輪廓,感覺會比較大,好彩Dr. Lee手勢好定,佢落點快準狠,感覺就只像皮膚底層被輕刺,同埋覺得暖暖地,塗左麻醉膏都尚算可接受。

Dr. Lee會話我知療程會打既線數 (意思就係total會打幾多下) ,今次既眼部療程總共打左70線。坊間好多美容院會以價錢平但線數少用作吸引顧客,大家要留意呢點啊! 

做完前後對比下先,真係好唔同啊!
由於Ultherapy係非侵入式療程,所以療程後唔會做成表面傷口,面上只會有少少泛紅。2-3日後會感覺到眼周有少少拉緊,就好似肌肉做完運動咁。

過多一星期會開始感覺到眼周肌膚bump番漲,眼紋同眼皮下垂無咁明顯,眼肚亦平伏左。

之後嘅日子,肌底骨膠原就會不斷自我生長,增加皮膚彈力。

好神奇啊,我最滿意係眼底近蘋果肌位置飽滿左,望落後生左好多,我想下次試埋下巴位呀,成塊面Sharp番唔洗再用photoshop執相喇!

而家就算化少少妝都已經可以出街,其他人望落去覺得我精神左,冇以前咁攰,好開心呀!

依家香港醫美普及左好多,不過始終任何療程都有風險,最好選擇有經驗嘅醫學美容團隊,如果有醫生主理就更加好,療程所使用嘅產品同儀器都最好有臨床實証及經過安全驗証,咁就靚得有信心啦!

如果你都對呢個treatment 有興趣,都可以好似我咁,先上gratus 網站了解,依家Ultherapy®眼部輪廓拉提療程 仲做緊尊享價$1,888, http://bit.ly/2mMdALX


☆Ⓣⓗⓐⓝⓚ Ⓨⓞⓤ☆

歡迎邀約合作試用、出席活動
♥SmallerYip's little things♥

Mail : smalleryip@hotmail.com

Facebook: www.facebook.com/smalleryipyip
IG: smalleryip
 

★ theZtyle
Esdlife 靚太ClubBaby Kingdom
iTrial.hk ★She.com
Fashion& Beauty
Qooza ★uBeauty
beautyexchange ★Ellehk


是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。






沒有留言:

張貼留言